akuttid till en vårdcentral?- välkommna på fm !!!

Nu har jag enligt scheman akuta tidsbokningar hela förmiddagen. Detta betyder  att patienter behöver snabb hjälp och kommer i princip oanmälda på dörren......

Skulle kalla min första patient kl 8.10  Men inte ett enda namn i tidsboken!!!!!  Sådant händer bara inte!!!!


hahahahaa, verkar som att även patienterna tagit semester från att vara sjuka!!!!!

och man pratar  om bristen på läkare... :)

här  sitter jag  med min kopp kaffe, bläddrar Göteborgs Posten och väntar...

stetoskopet is taking a rest!!!!!

lustigt men sweeeeeeeeeeeeeeet......



hugs & kisses


Kommentarer
Postat av: Jessica

Skönt att för en gångs skull ha lite att göra på jobbet ;)

2009-07-15 @ 10:41:50
Postat av: Björn

Visste väl att det är ett riktigt glidarjobb att vara läkare ;-)

2009-07-23 @ 09:25:08
URL: http://folkstedt.atspace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0