Harry Potter

Bara jag som är lite av en Harry Potter nörd?? ♥
Idag har Harry Potter och halvblodsprinsen premiär... det måste ses!

Precis som oss flesta inbitna Harry Potter fans kan man ju såklart inte jämföra magin med böckerna. Men jag ser ändå fram emot filmerna, när jag bortser ifrån att dom är baserade på böckerna - då blir man väl alltid något besviken... idag har den iaf premiär! Tänkte susa iväg till Kista idag och shoppa lite med mamma - ska se ifall de finns några platser kvar då 8)

If there is lovar jag att komma med en recention av den senare! Sålänge kommer en trailer (visst verkar den spännande?)



Och juste, Britney var braa... mitt kritiska öga såg lite bra och lite dåligt. Mer kring henne kommer om nån dag då jag hunnit få bilderna från min kusiin ♥

Sålänge,
Take care

Kommentarer
Postat av: wikky

nooooooooo.. jag e oxå HP nörd.. har alla böcker .. ska på bio med R nu på lördag!!!! spännande

2009-07-15 @ 12:54:12
URL: http://attractionsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0