Sushi

Älskar verkligen sushi - mums kan äta de varje dag ♥  (ah nästan då iaf...^^)

Hej hej!
Idag har jag gått på staan... nu är jag hemma och tar de lugnt. Ska snart städa lite tänkte jag... suck. Har tagit kort på mina nya smycken nu, take a look;





Fina va?? Känns jättemycke Jessica så jag e väldigt nöjd ♥ 

Har beställt lite coola saker från coolstuff.se. Har ni kikat in där någe? Hur kul sida som helst, man kan hitta massa flummiga saker där^^ Jag köpte bla en videocap jag velat ha väldigt länge som gör det väldigt enkelt att överföra innehållet från vhsband till datorns hårddisk. Skönt! Sedan köpte jag "värmepåsar" man kan lägga i skorna så att fötterna håller sig varma - har alltid så kalla tår^^

Hur har ni haft det idag?

Imorgon är det Britney, yeey. Hon har landat i Sthlm nu! It's gonna be so much fun! Utvärdering av konserten kommer senare!

Take care sålänge ♥
XOXO

Kommentarer
Postat av: wikky

nice.. verkligen klassisk Jessica :))

silver is sooo you..

kramis

2009-07-13 @ 09:56:35
URL: http://attractionsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0