Transformers och grönt te

Igårkväll såg jag den första Transformers-filmen. Varför har Jessica inte sett den tidigare?? Undrar kanske ni som känner mig. De undrar jag också^^ Action-SF precis i min anda 8)

D E N  V A  S K I T B R A ♥
Måste se 2an snarast möjligt...

Det var en vanlig action-SF film med snyggt folk och grymma specialeffekter. Mycket levande transformers och God jag vill också ha en bil om de kan vara som Bumblebee



Megan Fox spelar den kvinnliga huvudrollen. She's pretty hot =)

_____________________________________________________________

Idag ska jag dricka grönt te och äta b-vitamin! Why? u ask. För att ikväll tänkte jag förtära en del alkohol och då är det riktigt bra att ladda med bvitamin och grönt te. Grönt te innehåller nämligen ett ämne som triggar ens lever att vara extra effektiv, vilket behövs när man ska förbränna alkohol. Och när man förbränner alkohol bränner man också b-vitamin, så för att förhindra baksmälla kan man ladda upp så att kroppen är redo att jobba under natten sen när man sover 8)



När det väl ska till är det alltid bra att vara väl förberedd tycker jag^^ De e ju allmänt svårt tycker jag att undvika all skit man faktiskt utsätter sin kropp för. Alkohol, sötningsmedel, tillsatser - känns som att allt man stoppar i sig kan vara farligt på något vis - så undvika allt kan man ju inte heller eftersom äta måste man ju också. Haha^^ Men det utesluter inte att man kan ta hand om sin kropp också, samtidigt liksom ♥

Nu tänkte jag träna lite styrka och moffa i min proteiner i form av stekt bacon och äggröra. Hoppas ni alla får en superfin dag! Härligt värder ute inte sant? Iaf här i Sthlm =)

Take care

Kommentarer
Postat av: Leia

Jag har inte sett den filmen än. =)

2009-07-22 @ 19:14:46
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0